FIZICA CUANTICĂ ŞI  “ LEGEA REZONANŢEI “. (22).

12

Boli cu litera “S”

C.M.P. = cauza mentală a problemei         N.M.G. = noul model de gândire

SIDA

C.M.P. : Se simte lipsit de apărare şi fără speranţă. Nimănui nu-i pasă. O puternică credinţă că nu este suficient de bun. Negarea eu-lui. Vină sexuală.

N.M.G. : Sunt o expresie Divină, magnifică a vieţii. Mă bucur de sexualitatea mea. Mă bucur de tot ceea ce sunt. Sunt puternic şi capabil. Mă iubesc şi mă apreciez.

SUPRARENALELE (afecţiuni glandulare).

C.M.P. : Înfrângere. Renunţare. Indiferenţă, ignoranţă faţă de sine. Anxietate.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob din adâncul fiinţei mele. Am grijă de mine şi sunt în siguranţă.

 ŞOLDURI(afecţiuni)

C.M.P. : Lipsa de încredere în evoluţie. Frica de a merge înainte în deciziile importante.

N.M.G. : Sunt într-un echilibru perfect. Înaintez în viaţă cu hotărâre şi cu bucuria oricărei vârste.

 SCLEROZĂ LATERALĂ AMIOTROFICĂ.

C.M.P. : Lipsa bucuriei în a accepta şi recunoaşte propria valoare. Negarea şi refuzul succesului.

N.M.G. : Ştiu că prezint încredere. Viaţă mă iubeşte. Sunt în siguranţă în orice situaţie.

PROBLEME ALE SÂNGELUI

C.M.P. : Pierderea bucuriei, a inspiraţiei, a circulaţiei ideilor.

N.M.G. : Idei şi gânduri noi circulă liber cu bucurie în fiinţă mea.

 AFECTIUNI ALE SÂNILOR.

C.M.P. : Refuz de a hrăni propria fiinţă, propriul sine. A pune înainte de toate pe oricine altcineva, sufocandu-l. Exagerare a protecţiei.

N.M.G. : Sunt importantă, contez. Acum am grijă de mine şi mă hrănesc cu iubire şi bucurie. Îi las pe toţi ceilalţi liberi să fie aşa cum doresc şi suntem cu toţii liberi şi în deplină siguranţă.

SURDITATE.

C.M.P. : Respingere. Izolare. Încăpăţânare. “Nu mă pisa”. Ce nu vrei să asculţi ?

N.M.G. : Ascult Divinitatea şi mă bucur de tot ceea ce sunt capabil să aud. Sunt unul (una) cu totul.

SCLEROZĂ ÎN PLĂCI.

C.M.P. : Frică. Rigiditate. Încăpăţânare. Inima împietrită şi îngreunată. La fel şi mintea.

N.M.G. : Creez o lume plină de iubire şi bucurie prin alegerea de gânduri şi emoţii luminoase şi blânde. Sunt liber şi în siguranţă.

SPATE (curbură lui) (afecţiuni).

C.M.P. : Incapacitatea de a curge în sprijinul vieţii. Frică şi încercarea de a reveni la ideile vechi. Neîncrederea în viaţă. Lipsa încrederii în general. Lipsa curajului şi a responsabilităţii.

N.M.G. : Renunţ la toate fricile. Ştiu că viaţa mă sprijină întotdeauna şi am încredere în ea. Sunt plin de iubire şi bucurie. Sunt în siguranţă.

 SINDROM PREMENSTRUAL.

C.M.P. : Respingerea proceselor legate de feminitate. Confuzie lăsată să domine. Oferirea puterii unor influenţe exterioare.

N.M.G. : Acum îmi asum responsabilitatea minţii, corpului şi vieţii mele. Sunt o femeie plină de putere şi minunată. Orice părticică din corpul meu funcţionează perfect. Mă iubesc şi sunt în pace.

SCABIE.

C.M.P. : Gândire infectată. Permiţi celorlalţi să-ţi între sub piele.

N.M.G. : Sunt expresia vie a tot ceea ce există. Sunt plin de iubire şi bucurie. Sunt chiar eu însumi.

SCIATICĂ.

C.M.P. : Delăsător. Mai puţin exigent. Frică legată de bani şi de viitor.

N.M.G. : Mă mişc cu blândeţe, bunătate şi bucurie. Sunt înconjurat numai de bine. Sunt în siguranţă.

SCLERODERMIE.

C.M.P. : Protejarea eu-lui de viaţă. Neîncrederea eu-lui în necesitatea de a fi aici. Grijă faţă de eu.

N.M.G. : Mă destind complet pentru că acum ştiu că sunt în siguranţă. Cred în viaţă şi în mine.

SENILITATE.

C.M.P. : Întoarcerea la aşa-numită siguranţă a copilăriei. Atenţie revendicativă şi grijă. O formă de control faţă de tot ce te înconjoară. Evadare.

N.M.G. : Divinitatea mă protejează. Sunt în siguranţă şi pace. Inteligenţă Universului funcţionează în toate aspectele vieţii.

SINUZITA.

C.M.P. : Iritatie faţă de o anumită persoană. Ceva închistat.

N.M.G. : Declar pace şi armonie în interiorul şi împrejurul meu, pentru totdeauna. Totul este bine.

 SFORĂIT.

C.M.P. : Refuz încăpăţânat de a se desprinde de tiparele vechi.

N.M.G. : Renunţ la toate tiparele vechi. Iubirea şi bucuria se instalează în mintea şi corpul meu. Înaintez spre un viitor nou, proaspăt şi plin de viaţă.

 SPLINĂ (afecţiuni).

C.M.P. : Obsesii. Obsedat de lucruri şi situaţii.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă accept. Cred în viaţă şi în faptul că mă ajută. Sunt în siguranţă. Totul este bine.

 SCHELET (oase) (afecţiuni ale scheletului osos).

C.M.P. : E afectată structura vieţii.

N.M.G. : Sunt puternic şi sănătos. Sunt bine construit.

 STERILITATE.

C.M.P. : Frică şi rezistenţă faţă de procesul vieţii sau inutilitatea exprimării paternităţii/maternităţii.

N.M.G. : Cred în procesul vieţii. Sunt întotdeauna în locul optim, făcând exact ceea ce trebuie la momentul potrivit. Mă iubesc şi mă accept.

 STOMAC (gastrită, ulcer).

C.M.P. : Înspăimântare. Teamă de nou. Incapacitatea de a asimila ce e nou. Prea mult.

N.M.G. : Viaţa mă acceptă. Asimilez tot ce e nou că eveniment din orice zi. Totul este bine.

 SUICID.

C.M.P. : Vede viaţă doar în alb şi negru. Refuzul de a vedea şi alt drum.

N.M.G. : Trăiesc în totalitatea posibilităţilor. Aici există întotdeauna un drum nou. Sunt în siguranţă.

 SPASME.

C.M.P. : Încordarea gândurilor până la frică.

N.M.G. : Renunţ, mă destind şi înaintez. Sunt în siguranţă.

 SIFILIS.

C.M.P. : Neacceptarea ta aşa cum eşti.

N.M.G. : Hotărăsc să fiu eu însumi. Mă accept exact aşa cum sunt.

 Boli cu litera “T”.

TUMORI FRIBROIDE ŞI CHISTURI (probleme feminine)

C.M.P. : Nutrirea unei dureri de la partener. O lovitură pentru ego-ul feminin.

N.M.G. : Conştientizez că şabloanele din mine atrag asemenea experienţe. Creez doar bine în viaţă mea.

 TUMORI.

C.M.P. : Credinţe incorect computerizate. Încăpăţânare. Refuzul de a schimbă vechile modele.

N.M.G. : Este uşor pentru mine să programez computerul minţii mele. Viaţă mea se schimbă într-o manieră pozitivă şi mintea mea este acum nouă.

 TROMBOZĂ CORONARĂ.

C.M.P. : Te simţi singur şi înfricoşat. “Nu sunt suficient de bun. Nu fac destul. N-am să reuşesc niciodată.”

N.M.G. : Sunt una cu toată viaţă. Universul mă sprijină în întregime. Totul este bine.

 TENSIUNE ARTERIALĂ.

C.M.P. : Probleme emoţionale nerezolvate de mult timp.

N.M.G. : Mă eliberez cu bucurie de trecut. Sunt în pace.

 TUŞE.

C.M.P. : O dorinţa de a spune ceva lumii: “Ascultaţi-mă, vedeți-mă!”

N.M.G. : Sunt luat în seama şi apreciat în cele mai pozitive moduri. Sunt iubit.

TĂIETURI.

C.M.P. : Pedepse ce nu urmează propriile reguli.

N.M.G. : Creez o viaţă plină de recompense.

TETENOS.

C.M.P. : Mânie. Dorinţa de a controla. Refuz de a exprimă sentimentele.

N.M.G. : Am încredere în procesul vieţii. Cer cu uşurinţă ceea ce doresc. Viaţă mă sprijină.

 TESTICOLE (afecţiuni).

C.M.P. : Încălcarea principiului masculin. Rănirea masculinităţii.

N.M.G. : Este bine să fii bărbat.

 TIMUS (afecţiuni glandulare).

C.M.P. : Te simţi atacat de viaţă.

N.M.G. : Gândurile iubitoare menţin sistemul meu imunitar puternic. Sunt în siguranţă pretutindeni. Sunt plin de iubire.

 TIROIDĂ (afecţiuni glandulare).

C.M.P. : Umilire. Nu faci niciodată ceea ce doreşti. “Când va fi şi rândul meu ?”

N.M.G. : Merg dincolo de vechile limitări .

C.M.P. : Teamă. Sentimentul că eşti privit de ceilalţi.

N.M.G. : Viaţa întreagă mă acceptă. Totul este bine. Sunt în siguranţă.

 TUBERCULOZĂ.

C.M.P. : Te consumi datorită egoismului. Posesivitate. Gânduri crude. Răzbunare.

N.M.G. : Aşa cum mă iubesc şi mă aprob, creez o lume paşnică şi plină de bucurie pentru a trăi în ea.

 TORTICOLIS.

C.M.P. : Înţepenire. Gânduri înţepenite.

N.M.G. : Este în regulă dacă văd şi alte puncte de vedere.

 Boli cu litera “U”.

Urechi (afecţiuni)

C.M.P. : Incapacitatea de a auzi.

N.M.G. : Aud cu iubire.

URTICARIE.

C.M.P. : Iritatie din cauza întârzierilor. Manii ascunse. Mod copilăresc de a primi atenţie.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob. Sunt împăcat cu procesul vieţii. Aduc pace în fiecare colţ al vieţii mele.

 UNGHII  (orice afecţiune a unghiilor).

C.M.P. : Lipsa protecţiei.

N.M.G. : Lumea este sigură.

– Unghii roase

C.M.P. : Frustrare. Mănânci din sine. Ciuda pe un părinte.

N.M.G. : Este bine şi sigur pentru mine să cresc. Acum mă descurc cu viaţa mea cu uşurinţă şi cu bucurie.

 – Unghie încarnată

C.M.P. : Grijă şi vină despre dreptul tău de a merge înainte.

N.M.G. : Este dreptul meu Divin de a lua propria mea direcţie în viaţă. Sunt în siguranţă. Sunt liber.

 UMERI  DUREROŞI (afecţiuni).

C.M.P. : Cară povara vieţii. Lipsit de speranţa şi neajutorat.

N.M.G. : Rămân liniştit şi liber. Mă iubesc şi mă accept. Viaţa mi se îmbunătăţeşte pe zi ce trece.

 USTURIMI.

C.M.P. : Reţinerea în spatele buzelor a cuvintelor furioase. Frică de a le pronunţă. Frustrări.

N.M.G. : Creez doar experienţe pline de pace, armonie şi iubire pentru că mă iubesc. Totul este bine în jurul meu.

UMFATURI.

C.M.P. : Înţepenit în gânduri. Mici expresii ale urii. Credinţă în urâţenie.

N.M.G. : Gândurile mele curg liber şi uşor. Sunt iubirea şi frumuseţea vieţii în deplina sa expresie.

Boli cu litera “ V”.

VERTIJ.

C.M.P. : Lucruri uşoare, împrăştiate. Refuz de a privi.

N.M.G. : Sunt adânc centrat şi în pace în viaţă.

 VIRUS EPSTEIN– BARR.

C.M.P. : Împingere dincolo de limite. Teamă de a nu fi suficient de bun. Drenarea întregului suport interior. Virusul stresului.

N.M.G. : Mă relaxez şi-mi recunosc valoarea. Sunt suficient de bun. Viaţa mea este uşoară şi plină de bucurie.

VIERMI INELĂRI.

C.M.P. : Le permiţi altora să-ţi între sub piele. Nu te simţi destul de puternic sau de curat.

N.M.G.: Mă iubesc şi mă aprob. Nici o persoană, obiect sau loc nu are putere asupra mea.

 

VIERMI LAŢI.

C.M.P. : Credinţă puternică în a fi o victima şi necurat. Fără speranţă în faţa atitudinii aparente a celorlalţi.

N.M.G. : Alţii reflectă sentimentul plăcut pe care îl am faţă de mine. Mă iubesc şi mă aprob aşa cum sunt.

VARICELĂ.

C.M.P. : Teamă şi tensiune. Prea sensibil.

N.M.G. : Sunt plin de pace. Am încredere în procesul vieţii. Totul este bine în lumea mea.

VAGINITĂ.

C.M.P. : Manie pe partener. Vină sexuală. Pedeapsa sinelui.

N.M.G. : Iubirea mea se oglindeşte peste tot. Mă bucur de propria mea sexualitate.

VARICE.

C.M.P. : Eşti într-o situaţie pe care o urăşti. Descurajare. Te simţi supramuncit şi supraîncărcat.

N.M.G. : Sunt liber, mă mişc şi trăiesc în armonie. Iubesc viaţa.

VITILIGO.

C.M.P. : Te simţi complet în afară lucrurilor. Nu ai apartenenţă. Nu eşti unul din grup.

N.M.G. : Sunt în centrul vieţii şi sunt total conectat cu iubirea.

VOMĂ.

C.M.P. : Respingerea violentă a ideilor. Teamă de nou.

N.M.G. : Diger viaţă în siguranţă şi cu bucurie. Primesc numai ceea ce este bun.

 VERTEBRE (afecţiuni).

C.M.P. : Afectarea suportului elastic al vieţii.

N.M.G. : Sunt sprijinit de viaţă.

 Boli cu litera “ Z”.

ZGÂRIETURI.

C.M.P. : Senzaţia că viaţa plânge în tine, că e sfâşiată.

N.M.G. :ă

Acest articol a fost publicat în Multiversuri spirituale și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la FIZICA CUANTICĂ ŞI  “ LEGEA REZONANŢEI “. (22).

  1. Ema zice:

    E chiar bun.. Am asteptat de ceva vreme un articol ca asta!! Multumesc ca mi’ai hranit creierul! 🙂

  2. iosif, zice:

    @calinakimu
    Dvs.credeti în puterea de vindecare fizica,prin credinta si rugaciune?
    Credeti în puterea de vindecare al Cuvântului Evangheliei?
    Daca da,n-ati vrea sa-L punem pe Dumnezeu la încercare,unindu-ne într-un gând al IUBIRII de semeni,într-o rugaciune de vindecare al unui prieten,bolnav de cancer,cu care am vorbit telephonic în noapte,si-mi spunea cu voce aproape stinsa,din cauza tumorilor ce i-au invadat plamînii,ca asteapta clipa plecarii deoarece madicii nici nu mai vor sa-l opereze,pentru ca risca sa moara în timpul operatiei.
    Personal nu-l cunosc,decât de pe blogosfera,”crestina”,virtual,unde ne-am întâlnit printre cuvintele comentariilor de pe acestea si din comunicari telephonice. El locueste în U.S.A.,prenumele lui este Mihail,pe bloguri comenta sub pseudonimul (Tristarul)
    Fac un apel la DRAGOSTEA tuturor celor ce credeti în puterea IUBIRII SFINTE a gândului curat,al puterii acestui sentiment ABSOLUT,aratat de Hristos Isus prin jertfa trupului fizic la Golgota.
    Haideti sa ne unim gândul în scopul vindecarii acestui trup,macinat de boala,sa experimentam puterea DRAGOSTEI ,in NUMELE LUI HRISTOS ISUS,spre slava si gloria CELUI CE ESTE ***TOTUL***în toti.

    „Va mai spun iarasi ca,daca doi dintre voi se învoiesc sa ceara un lucru oarecare,le va fi dat de TATAL MEU,care este în ceruri.
    Caci acolo unde sunt doi sau trei adunati în Numele Meu,sunt si,EU în mijlocul lort.”

    Multumesc anticipat tuturor celor,INCREZATORI, IUBITORI de DUMNEZEU si de oameni.

    • calinakimu zice:

      Cred că puterea vindecătoare nu are un nume, nu aparține vreunei credinte religioase, ci este insăși esența religiozității ca STARE. Că se adreseaza unui anumit D-zeu, Cămp Cuantic, Minte Universală…conteaza mai puțin. Importantă este credința în Unitatea conștiinței, a spiritului a IUBIRII. Aceasta atitudine este in sine vindecătoare.
      Cu siguranța, voi apela Energia aflată la dispoziția noastră , spre ușurarea semenului aflat în suferință MIHAIL.

      • iosif, zice:

        DUMNEZEU sa va rasplateasca IUBIREA DE OAMENI si sa va îndeplineasca dorintele inimii acum,aici si în veci de veci…si tuturor celor ce nu se rusineaza de NUMELE LUI HRISTOS …

      • calinakimu zice:

        In numele IUBIRII. De ce vrei sa dai alt nume iubirii. Iisus ESTE iubire, asta se stie, dar de ce complici lucrurile si vrei sa le impachetezi in alte si alte forme? Cauta IUBIREA in tine si nu o mai cersi de la altii. Asta spune si Iisus sa faci. Nu poti iubi decat prin tine, nu prin Budha sau Iisus.

  3. iosif, zice:

    Pentru ca,personal,cred mai mult CUVÄNTUL BIBLIEI decât teoriile stiintifice,care nu ar exista fara CUVÄNT,care este expresia INTELEPCIUNII LUI DUMNEZEU,întrupat în FIUL SAU.
    „…s-o stiti toti si s-o stie tot norodul lui Israel! Omul acesta se înfatisaza înaintea voastra pe deplin sanatos în NUMELE LUI ISUS HRISTOS DIN NAZARET,pe care voi l-ati rastignit,dar pe care DUMNEZEU l-a înviat din morti.
    EL este ‘piatra lepadata de voi, zidarii,care a ajuns sa fie pusa în capul unghiului’.
    În nimeni altul nu este mântuire,caci nu este sub cer un alt NUME dat oamenilor în care trebuie sa fim mântuiti.”

    • calinakimu zice:

      Iosife…asta este, tu ești setat pe Biblie și nu poți pricepe că pot fi atâtea ”biblii” căți oameni sunt. Faptul că mintea ta refuză să accepte acest adevar elementar este o limită de-a ta pe care vrei s-o inpui și altora. Poți face ce vrei, tumbe, spume, minuni…pe mine nu mă poți înregimenta în limitele tale. poate că vei reuși cu cei în derivă, cu cei aflați în confuzie…poate, nu știu și nu pot vorbi decît în numele meu.Așa că nu mai încerca să vii la mine cu citate…SUNT LAMURIT în ceea ce te privește și pe tine și credințele. Lasă-l pe Iisus în pace, nu-l mai aduce ca argument în sprijinul credinței tale, adica a limitelor tale. EL ESTE UNIVERSAL.

      • iosif, zice:

        Da…DOAR *EL!* „Budha”,Mohamed,Baal,ori alte asocieri,sunt din punctul meu de vedere, total eronate,chiar daca acestia au avut revelatiile lor proprii,CUVANTUL îi declara „proroci mincinosi”…

      • calinakimu zice:

        Ce știi tu despre CUVÂNT ? Repeți papagalicește spusele altora. Tu nu ești TU ! Ești un puzzle.Când vei fi un INDIVID, adică indivizibil, dintr-o bucată, atunci vei ști despre ce vorbești. Până atunci ești un reportofon, un imitator. Te aștepți să fii luat în serios?!

  4. iosif, zice:

    Oare, „Budha” ne-a aratat IUBIREA SACRIFICATOARE A TATALUI LA GOLGOTA?

    • calinakimu zice:

      Tu te lași atras de spectacol. Iisus este mult mai mult decât Golgota. El nu a vrut să se sacrifice, dar nici nu a făcut compromis cu conștiința SA, doar era una cu aceasta. Ego-ul semenilor săi a hotărăt să-l sacrifice, iar el nu s-a opus, nu a evadat și nici nu s-a eschivat în fața hotărârii călăilor săi. Socrate a procedat la fel. Prietenii săi au pregătit evadarea acestuia din fața condamnării la moarte. Citește răspunsul lui Socrate și-l vei înțelege și pe Iisus.
      Tot o ții langa cu Tatăl în sus și în jos….Nu mai introduce dualitatea în Unitate. EXISTENȚA este Tatăl.

      • iosif, zice:

        Ce as putea eu ,un neînsemnat ,sa stiu despre CUVÂNT,decât ca EL este scris în inima,sufletul si fiinta mea,în A.D.N-ul fiecarei celule,iar existenta mea este dependenta de CUVINTELE VIETII,ce-mi sunt provizii pentru sufletul înfometat,si pe care le asimilez cu o foame nestavilita,dezvoltînd evoluând spre o noua forma elevata a existentei spirituale eterne…

      • calinakimu zice:

        Ce-mi spui tu acum este o formă a delirului religios, un răspund emoțional. Cu asemenea ”argumente” este firesc ca biserica să fie tot mai puțin credibilă. Este cazul să-ți revi.Știi de ce biserica a rămas încremenită în proiect atâția ani?! Deoarece nu schimbi nimic, atăta timp cât proiectul produce profit.Poate nu realizezi, dar pe zi ce trece oamenii se trezesc și o data cu trezirea se va diminua și profitul. Viitorul este al științei religioase, sau al religiei științifice. Asta nu are legătură nici cu politehnica, nici cu biserica. Este greu de priceput pentru mințile înregimentate.

Lasă un răspuns

