AFIRMAȚII…AFIRMATIVE.   (6).

În continuare, după fiecare ciclu de boli voi evidenția doar Noul Model de Gândire(N.M.G) scoțând din context doar remedile. Vom observa cum acestea sunt afirmații de cel mai elementar bun simț, afirmații pozitive pentru redarea încrederii, pentru eliminarea temerilor, pentru restabilirea echililibrului interior, armoniei. Indiferent că sunteți bolnav, sau nu în această clipă, lecturarea acestora cu mare atenție, cu vigilență, dar totuși aflați într-o stare de relaxare, de calm interior, de MARTOR receptiv, nu are cum să vă facă decât BINE cu adevărat. Citirea se va face fără grabă, cu pioșenie chiar…doar vă adresați interorității voastre, subconștientului, celui ce a adunat convingeri greșite. Când o veți face?! Cât de des posibil ! Nu încercați să vă găsiți scuze puerile de genul acelora că nu aveți timp, că nu vă stă carul în drum pentru asemenea preocupare, că nu aveți nevoie, că știți dv. mai  bine de ce aveți nevoie…Vă asigur, fără nici o aroganță din partea mea, că NU ȘTIȚI.

Mă relaxez ştiind că sunt în siguranţă. Viaţa este aici pentru mine şi am încredere în procesul vieţii.

Mă iubesc şi mă aprob la fiecare vârstă. Fiecare moment al vieţii este perfect.

Mă iubesc şi mă aprob. Îmi acord permisiunea de a merge înainte. E bine să înaintezi.

Înţelegerea mea este clară şi mă schimb cu timpul. Sunt în siguranţă.

Mă bucur de feminitatea mea. Îmi place faptul că sunt femeie. Îmi iubesc corpul.

Am încredere în procesul vieţii. Întotdeauna viaţă îmi oferă tot ce am nevoie. Sunt în siguranţă.

Eliberez trecutul. Sunt liber să mă mişc înainte cu iubire în inima mea.

Mă iubesc şi mă aprob. Viaţa mă sprijină şi mă iubeşte.

Gândesc liber şi am cu uşurinţă şi bucurie experienţe minunate. Sunt una cu viaţa. Sunt total adecvat situaţiilor.

Este bine pentru mine să-mi exteriorizez sentimentele. Mă iert.

Contribui la o viaţă de familie unită, în pace şi iubire. Totul este bine.

Contribui la o viaţă de familie unită, în pace şi iubire. Totul este bine.

Viaţa mea este dulce.

Mă iubesc şi mă aprob şi singur îmi creez dulceaţa şi bucuria din viaţă mea.

Cu iubire, iau puterea înapoi şi elimin toate interferenţele.

Mă eliberez uşor şi confortabil de tot ce e vechi şi spun bine ai venit noului. Sunt în siguranţă.

Sunt în pace cu toate emoţiile mele. Mă iubesc şi mă aprob.

Respir liber şi din plin. Sunt în siguranţă. Am încredere în procesul vieţii.

Sunt în pace exact unde sunt. Accept tot ce e bun, ştiind că toate nevoile şi dorinţele se vor împlini.

Sunt în pace şi mă simt destins în orice moment al vieţii mele. Sunt puternic şi capabil.

Mă mişc în propria-mi viaţă cu bucurie, blândeţe şi uşurinţă.

Înaintez cu bucurie şi încredere ştiind, că în viitorul meu totul este perfect.

Trăiesc pentru a-mi clădi cu iubire şi bucurie idealurile şi standardele vieţii mele.

Accept şi primesc cu bucurie şi într-un echilibru perfect tot ceea ce mi se oferă în viaţă.

Am capacitatea de a primi din plin abundenţa vieţii. Trăiesc viaţa cu iubire şi bucurie deplină.

Am capacitatea de a primi din plin abundenţa vieţii. Trăiesc viaţa cu iubire şi bucurie deplină.

Sunt puternic şi în siguranţă.

Este destul pentru fiecare. Îmi creez starea de bine şi libertatea prin gânduri iubitoare.

Mă aprob şi deciziile mele îmi sunt întotdeauna bune.

Mă iubesc şi mă aprob. Îmi accept propria putere. Spiritul meu este mereu tânăr.

Trăiesc pentru bucuriile vieţii. Merit şi accept tot ce-i mai bun în viaţă. Mă iubesc şi mă aprob.

Mă simt în siguranţă să fiu eu. Cu iubire mă protejez. Cu gânduri de iubire şi bucurie trecutul este iertat şi uitat. Sunt liber în acest moment.

Am încredere în vocea mea interioară. Sunt înţelept, puternic şi tare.

Îmi controlez întotdeauna gândurile. Sunt în siguranţă. Mă iubesc şi mă aprob.

Sunt în siguranţă totală în Univers. Sunt în pace oriunde.

Mă mişc cu uşurinţă prin timp şi spaţiu. Mă înconjoară numai iubire.

Sunt înconjurat şi pătruns de pace şi armonie.

În viaţa mea are loc numai acţiunea dreaptă Divină. Extrag numai binele din fiecare experienţă a mea. Este bine să cresc.

Îmi eliberez calm toată furia. Mă iubesc, mă accept şi mă apreciez la adevărata mea valoare. Creez numai experienţe de bucurie în lumea mea iubitoare.

Sunt în siguranţă în orice moment. Iubirea mă înconjoară şi mă protejează mereu. Sunt în deplină siguranţă şi totul este bine.

Îmi creez propriile experienţe. Pe măsură ce mă iubesc şi mă aprob, experienţele mele sunt din ce în ce mai bune.

E bine să fiu flexibil în mintea mea.

Iubesc viaţa. Este bine să trăieşti. Sunt în siguranţă.

Gândurile mele curg liber şi cu uşurinţă.

Acest articol a fost publicat în Multiversuri spirituale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la AFIRMAȚII…AFIRMATIVE.   (6).

  1. M.C. zice:

    La sceptici și pesimiști, aceste afirmații au efectul exact opus a ceea ce spun 🙂

    • calinakimu zice:

      Le este adresat cu precădere acestora…Probabil că la început va fi o oarecare rezistență, normală până la un punct. De aceea sunt astfel. Dar, prin repetare, prin conștientizare, tiparele vechi vor fi înlocuite. Aici este nevoie de perseverență.

      • M.C. zice:

        Foarte, foarte greu ar accepta. Dacă ar accepta. Ti-o spune un săgetător încăpățânat, crede-ma pe cuvânt 😀

  2. calinakimu zice:

    Nu este important cât de greu, sau cât timp va lua această dezintoxicare. Repet, perseveranța este importantă, iar aici încăpățânarea poate fi de folos…

Lasă un răspuns

