FIZICA CUANTICĂ ŞI  “ LEGEA REZONANŢEI “. (21).

 

8

Boli cu litera ”P”

C.M.P. = cauza mentală a problemei         N.M.G. = noul model de gândire.

PARKINSON.

C.M.P. : Teamă şi dorinţa intensă de a controla tot şi pe toţi.

N.M.G. : Mă relaxez ştiind că sunt în siguranţă. Viaţa este aici pentru mine şi am încredere în procesul vieţii.

 PROBLEME CU ÎMBĂTRÂNIREA.

C.M.P. : Crezuri sociale. Gândire veche. Teamă de a fi propria persoană. Refuzul prezentului-acum.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob la fiecare vârstă. Fiecare moment al vieţii este perfect.

 PICIORUL ATLETULUI.

C.M.P. : Frustrare din cauza că eşti neacceptat. Inabilitate de a te mişca înainte.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob. Îmi acord permisiunea de a merge înainte. E bine să înaintezi.

 PICIOR DORIAN.

C.M.P. : Neînţelegerea sinelui, a vieţii, a celorlalţi.

N.M.G. : Înţelegerea mea este clară şi mă schimb cu timpul. Sunt în siguranţă.

 PROBLEME FEMININE.

C.M.P. : Negarea sinelui. Respingerea feminităţii. Respingerea principiului feminin.

N.M.G. : Mă bucur de feminitatea mea. Îmi place faptul că sunt femeie. Îmi iubesc corpul.

 PROBLEME CU SPATELE (coloana).

– partea inferioară

C.M.P. : Teama de bani. Lipsa suportului financiar.

N.M.G. : Am încredere în procesul vieţii. Întotdeauna viaţă îmi oferă tot ce am nevoie. Sunt în siguranţă.

 – mijloc

C.M.P. : Vină. Înţepenire.

N.M.G. : Eliberez trecutul. Sunt liber să mă mişc înainte cu iubire în inima mea.

 – partea superioară

C.M.P. : Lipsa suportului emoţional.Se simte neiubit. Ţine iubirea în spate.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob. Viaţa mă sprijină şi mă iubeşte.

 PARALIZIE.

C.M.P. : Gânduri paralizante.Blocare. Frică. Teroare. Fugă de o situaţie sau de o persoană. Rezistenţă.

N.M.G. : Gândesc liber şi am cu uşurinţă şi bucurie experienţe minunate. Sunt una cu viaţa. Sunt total adecvat situaţiilor.

 Paralizie Bell

C.M.P. : Control extrem asupra supărării. Neexteriorizarea sentimentelor.

N.M.G. : Este bine pentru mine să-mi exteriorizez sentimentele. Mă iert.

 Paralizie cerebrală

C.M.P. : Nevoia de a uni familia într-o acţiune de iubire.

N.M.G. : Contribui la o viaţă de familie unită, în pace şi iubire. Totul este bine.

 PARESTEZII.

C.M.P. : Îşi reţine dragostea şi consideraţia. Mort mental.

N.M.G. : Împărtăşesc iubirea şi sentimentele. Răspund iubirii din fiecare.

PANCREAS.

C.M.P. : E afectat segmentul dulceţii vieţii.

N.M.G. : Viaţa mea este dulce.

PANCREATITĂ.

C.M.P. : Respingere. Supărare şi frustrare pentru că viaţă se pare că şi-a pierdut dulceaţa.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob şi singur îmi creez dulceaţa şi bucuria din viaţă mea.

PARAZIŢI.

C.M.P. : Dai puterea altora, îi laşi să preia conducerea.

N.M.G. : Cu iubire, iau puterea înapoi şi elimin toate interferenţele.

PROBLEME CU VEZICA URINARĂ.

C.M.P. : Anxietate. Idei vechi. Teamă de a le lasă să plece. Enervare.

N.M.G. : Mă eliberez uşor şi confortabil de tot ce e vechi şi spun bine ai venit noului. Sunt în siguranţă.

PLÂNS.

C.M.P. : Lacrimile sunt izvorul vieţii, împărtăşite atât în bucurie cât şi în teamă şi tristeţe.

N.M.G. : Sunt în pace cu toate emoţiile mele. Mă iubesc şi mă aprob.

PIROZIS.

C.M.P. : Teamă. Teamă. Teamă. Teamă acaparatoare.

N.M.G. : Respir liber şi din plin. Sunt în siguranţă. Am încredere în procesul vieţii.

PRURIT.

C.M.P. : Dorinţa de a merge împotriva curentului. Remuşcare. Nesatisfăcut. Te scarpini ca să scapi sau că să ieşi.

N.M.G. : Sunt în pace exact unde sunt. Accept tot ce e bun, ştiind că toate nevoile şi dorinţele se vor împlini.

PAR ÎNCĂRUNŢIT.

C.M.P. : Stres. Presiune şi încordare continuă.

N.M.G. : Sunt în pace şi mă simt destins în orice moment al vieţii mele. Sunt puternic şi capabil.

 PROBLEME CU PICIOARELE.

C.M.P. : Frică de viitor şi de a nu putea paşi în viaţă mai departe.

N.M.G. : Mă mişc în propria-mi viaţă cu bucurie, blândeţe şi uşurinţă.

 – Probleme cu tălpile

C.M.P. : Frică de viitor. Înţepenire. Nu vrea să înainteze.

N.M.G. : Înaintez cu bucurie şi încredere ştiind, că în viitorul meu totul este perfect.

 – Probleme cu tibia

C.M.P. : Distrugerea idealurilor şi a standardelor vieţii.

N.M.G. : Trăiesc pentru a-mi clădi cu iubire şi bucurie idealurile şi standardele vieţii mele.

 PLĂMÂN (afecţiuni).

C.M.P. : Incapacitatea de a primi ceea ce ţi se oferă în viaţă.

N.M.G. : Accept şi primesc cu bucurie şi într-un echilibru perfect tot ceea ce mi se oferă în viaţă.

AFECŢIUNI PULMONARE.

C.M.P. : Depresie, necaz, supărare. Frica de a primi de la viaţă. Nu simte plăcerea şi bucuria trăirii unei vieţi pline şi abundente.

N.M.G. : Am capacitatea de a primi din plin abundenţa vieţii. Trăiesc viaţa cu iubire şi bucurie deplină.

– Pneumonie

C.M.P. : Disperat. Obosit de viaţă. Răni emoţionale ce nu li se permite vindecarea.

N.M.G. : Accept liber ideile Divine odată cu respiraţia şi cu inteligenţa vieţii. Acesta este un moment nou.

BOALA POISON IVY.

C.M.P. : Te simţi lipsit de apărare şi deschis atacului.

N.M.G. : Sunt puternic şi în siguranţă.

POLIOMELITA.

C.M.P. : Gelozie paralizantă. Dorinţa de a opri pe cineva.

N.M.G. : Este destul pentru fiecare. Îmi creez starea de bine şi libertatea prin gânduri iubitoare.

 PERIODONTITĂ.

C.M.P. : Mânie (supărare) pe incapacitatea de a lua decizii. Oameni fără importanță.

N.M.G. : Mă aprob şi deciziile mele îmi sunt întotdeauna bune.

 (Pentru bărbați).PROSTATĂ.

C.M.P. : Temeri mentale ce afectează masculinitatea. Cedare. Presiune sexuală şi vină. Credinţă în îmbătrânire.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob. Îmi accept propria putere. Spiritul meu este mereu tânăr.

 PSORIAZIS.

C.M.P. : Teama de a fi rănit. Omori sensul sinelui. Refuzul de a accepta responsabilitatea propriilor sentimente.

N.M.G. : Trăiesc pentru bucuriile vieţii. Merit şi accept tot ce-i mai bun în viaţă. Mă iubesc şi mă aprob.

 PIELE.

C.M.P. : E afectată individualitatea. Anxietate, teamă. Probleme vechi îngropate.

N.M.G. : Mă simt în siguranţă să fiu eu. Cu iubire mă protejez. Cu gânduri de iubire şi bucurie trecutul este iertat şi uitat. Sunt liber în acest moment.

 PLEX SOLAR.

C.M.P. : E afectat centrul puterii intuitive. Reacţii intestinale.

N.M.G. : Am încredere în vocea mea interioară. Sunt înţelept, puternic şi tare.

 Boli cu litera “R”

 RĂU DE MIŞCARE.

C.M.P. : Teamă. Teama de a nu fi controlat.

N.M.G. : Îmi controlez întotdeauna gândurile. Sunt în siguranţă. Mă iubesc şi mă aprob.

 RĂU DE MARE.

C.M.P. : Teamă. Teamă de moarte. Lipsa de control.

N.M.G. : Sunt în siguranţă totală în Univers. Sunt în pace oriunde.

 RĂU DE MAŞINĂ.

C.M.P. : Teamă. Dependenţă. Te simţi prins în capcană.

N.M.G. : Mă mişc cu uşurinţă prin timp şi spaţiu. Mă înconjoară numai iubire.

 RABIE.

C.M.P. : Mânie. Credinţa că violenţă este răspunsul.

N.M.G. : Sunt înconjurat şi pătruns de pace şi armonie.

 RINICHI.

C.M.P. : Criticism. Dezamăgire, nereuşită. Ruşine. Reacţii ca cele ale unui copil mic.

N.M.G. : În viaţa mea are loc numai acţiunea dreaptă Divină. Extrag numai binele din fiecare experienţă a mea. Este bine să cresc.

 RĂNI.

C.M.P. : Furie faţă de propria persoană. Senzaţia de vinovăţie.

N.M.G. : Îmi eliberez calm toată furia. Mă iubesc, mă accept şi mă apreciez la adevărata mea valoare. Creez numai experienţe de bucurie în lumea mea iubitoare.

RĂCELI.

C.M.P. : Închistare mentală, slăbire interioară şi exterioară. Dorinţă de izolare: “Lasă-mă-n pace!”

N.M.G. : Sunt în siguranţă în orice moment. Iubirea mă înconjoară şi mă protejează mereu. Sunt în deplină siguranţă şi totul este bine.

REUMATISM.

C.M.P. : Lipsa de iubire. Amărăciune cronică. Resentimente. Te simţi victimizat.

N.M.G. : Îmi creez propriile experienţe. Pe măsură ce mă iubesc şi mă aprob, experienţele mele sunt din ce în ce mai bune.

 RIGIDITATE.

C.M.P. : Gândire rigidă.

N.M.G. : E bine să fiu flexibil în mintea mea.

 RESPIRAŢIA (probleme).

C.M.P. : Frică şi incapacitatea de a lua viaţa în piept.

N.M.G. : Iubesc viaţa. Este bine să trăieşti. Sunt în siguranţă.

REŢINERE DE FLUIDE.

C.M.P. : Înţepenit în gândire. Idei îmbâcsite, dureroase.

N.M.G. : Gândurile mele curg liber şi cu uşurinţă.

Va continua…

Acest articol a fost publicat în Multiversuri spirituale și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

