AFIRMAȚII…AFIRMATIVE.   (5).

În continuare, după fiecare ciclu de boli voi evidenția doar Noul Model de Gândire(N.M.G) scoțând din context doar remedile. Vom observa cum acestea sunt afirmații de cel mai elementar bun simț, afirmații pozitive pentru redarea încrederii, pentru eliminarea temerilor, pentru restabilirea echililibrului interior, armoniei. Indiferent că sunteți bolnav, sau nu în această clipă, lecturarea acestora cu mare atenție, cu vigilență, dar totuși aflați într-o stare de relaxare, de calm interior, de MARTOR receptiv, nu are cum să vă facă decât BINE cu adevărat. Citirea se va face fără grabă, cu pioșenie chiar…doar vă adresați interorității voastre, subconștientului, celui ce a adunat convingeri greșite. Când o veți face?! Cât de des posibil ! Nu încercați să vă găsiți scuze puerile de genul acelora că nu aveți timp, că nu vă stă carul în drum pentru asemenea preocupare, că nu aveți nevoie, că știți dv. mai  bine de ce aveți nevoie…Vă asigur, fără nici o aroganță din partea mea, că NU ȘTIȚI.

Multe afirmații se vor repeta într-o formă sau alta. Foarte bine. Subconștientul TREBUIE să scape de convingerile greșite și să fie reprogramat cu cele corecte, cu cele noi.

Fiecare experienţă este perfectă pentru evoluţia mea. Sunt în pace aşa cum sunt.

Iert cu uşurinţă. Mă iubesc şi mă voi recompensa cu gânduri de laudă. Sunt în siguranţă.

Simt iubirea şi frumuseţea vieţii în deplina ei exprimare.

Sunt în deplină siguranţă. Am încredere în procesul vieţii. Sunt liber şi mă exprim bucuros cum pot mai bine.

Mă sprijin pe înţelepciunea şi ghidarea Divină ce mă protejează tot timpul. Sunt în siguranţă.

Eliberez căile insuccesului şi permit succesului să fie al meu.

Mă iert. Mă iubesc şi mă aprob. Comunic cu iubire.

Doar acţiunile corecte îşi găsesc loc în viaţa mea. Totul este bine.

Comunic cu uşurinţă şi cu bucurie.

Îmi deschid inima şi creez comunicare cu iubire. Sunt in sigurantă. Totul e bine.

Sunt într-o călătorie nesfârşită în eternitate şi mai am destul timp. Comunic cu inima mea. Totul e bine.

Recunosc propria mea abilitate intuitivă.

Mă iubesc şi mă aprob. Îmi recunosc adevărata valoare. Sunt minunat.

Mă iubesc şi mă sprijin în modurile plăcute mie.

Mă iubesc şi mă apreciez.

Îmi dau seama şi accept că sunt o forţă creatoare în universul meu. Acum aleg să mă bucur de viaţă.

Sexualitatea mea este în siguranţă.

Armonia mă înconjoară. Ascult cu iubire ceea ce este bun şi plăcut. Sunt în centrul iubirii.

În lumea mea sunt singura autoritate, pentru că sunt singura persoană ce gândeşte în mintea mea. Sunt bine structurat şi echilibrat.

Respir în viaţă din plin. Mă relaxez şi am încredere în procesul vieţii.

Sunt în pace şi am încredere în procesul vieţii. Sunt în siguranţă.

(Pentru femei).Sunt echilibrată în curgerea creaţiei mele.

Sunt entuziasmat de viaţă şi plin de energie, liber şi în siguranţă.

Văd cu iubire şi cu bucurie.

Permit iubirii din adâncul inimii mele să vindece absolut tot ceea ce văd. Aleg pacea. Totul e bine în lumea mea.

Creez acum o viaţă la care îmi place să mă uit.

Vreau să-mi văd acum propria frumuseţe şi splendoare.

Viaţa este eternă şi plină de bucurie.

(Pentru copii).Armonia, bucuria, frumuseţea şi siguranţa înconjoară acest copil (numele copilului).

Sunt în siguranţă aici şi acum.

Privesc cu dragoste şi cu tandreţe.

Mă iubesc şi mă aprob chiar acum.

Doresc să iert. Respir viaţa şi văd cu compasiune şi mă aprob.

Eliberez nevoia de a avea dreptate. Sunt împăcat. Mă iubesc şi mă aprob.

Sunt protejat de însăşi iubirea Divină. Sunt în siguranţă întotdeauna. Sunt dornic să cresc şi să îmi asum responsabilităţile vieţii. Îi iert pe toţi, iar acum îmi formez propria viaţă aşa cum mi-o doresc. Sunt în deplină siguranţă.

Sunt în pace cu propria-mi fiinţă şi cu propriile mele emoţii şi trăiri. Sunt în siguranţă acolo unde sunt. Îmi creez propria siguranţă. Mă iubesc şi mă accept exact aşa cum sunt.

E bine pentru mine să creez toată iubirea pe care mi-o dăruiesc.

Mă hrănesc cu hrană spirituală. Sunt liber şi pe deplin mulţumit.

Sunt dornic să uit trecutul. E mai bine pentru mine să depăşesc limitările părinţilor.

Îmi văd tatăl ca pe un copil neiubit şi-l iert uşor. Amândoi suntem liberi.

Acest articol a fost publicat în Multiversuri spirituale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la AFIRMAȚII…AFIRMATIVE.   (5).

  1. George Edy zice:

    Felicitări!
    Biblia spune ” o inimă bună este un bun leac,dar un duh mâhnit usucă oasele”
    Deci,contează mult dispoziția omului,felul lui de gândire. Acestea pot influența în bine sau rău.

Lasă un răspuns

