FIZICA CUANTICĂ ŞI  “ LEGEA REZONANŢEI “. (18).

11

Boli cu litera G

 

C.M.P. = cauza mentală a problemei         N.M.G. = noul model de gândire

 

GÂT (afecţiuni legate de gât)

C.M.P. : Se blochează calea exprimării şi canalul creativităţii.

N.M.G. : Îmi deschid inima şi cânt bucuriile iubirii.

 

DURERI ÎN GÂT.

C.M.P. : Incapacitate de a vorbi în numele propriu. Furie înghiţită. Creativitate înnăbuşită. Refuzul schimbării.

N.M.G. : E foarte bine dacă fac puţină gălăgie! Mă exprim cu bucurie şi liber. Îmi exprim propria creativitate. Sunt bucuros că mă transform. Îmi deschid inima şi cânt bucuriile iubirii.

GÂT-vertebre cervicale.

C.M.P. : Reprimarea flexibilităţii. Incapacitate de a vedea şi ce e în urmă.

N.M.G. : Sunt împăcat cu viaţă. Sunt liniştit. Privesc în toate direcţiile cu iubire.

GÂT-deplasări ale vertebrelor.

C.M.P. : Refuzul de a vedea şi alte părţi ale problemei. Rigiditate. Încăpăţânare.

N.M.G. : E uşor şi convenabil să văd şi celelalte părţi ale problemei. Sunt căi nelimitate de a vedea şi a face aceste lucruri. Sunt în siguranţă.

NOD ÎN GÎT.

C.M.P. : Frică. Neîncredere în procesul vieţii.

N.M.G. : Sunt în deplină siguranţă. Cred că VIAŢA este AICI pentru mine. Liber şi bucuros mă exprim aşa cum pot mai bine şi aşa cum sunt.

GÂT DUREROS-înţepenire.

C.M.P. : Fixat în cuvinte pline de furie. Senzaţia că nu te poţi exprima aşa cum eşti tu.

N.M.G. : Renunţ la toate blocajele şi sunt liber să fiu eu însumi.

GREAȚĂ.

C.M.P. : Teamă. Respingerea unei idei sau a unei experienţe.

N.M.G. : Sunt în siguranţă. Am încredere în procesul vieţii care îmi aduce numai ce este bun pentru mine. Sunt în pace.

GINGII SÂNGERÂNDE.

C.M.P. : Pierderea bucuriei în deciziile luate în viaţă.

N.M.G. : Am încredere că acţiunea dreaptă este întotdeauna de partea mea. Sunt plin de linişte şi pace.

AFECȚIUNI GINGIVALE.

C.M.P. : Incapacitate de a lua decizii. Dezinteres faţă de viaţă.

N.M.G. : Sunt o persoană hotărâtă şi dârză. Urmez un drum drept şi mă accept cu iubire.

APARATUL GENITAL.

C.M.P. : Încălcarea principiului masculin sau a celui feminin.

N.M.G. : E perfect să fiu aşa cum sunt.

PROBLEME GENITALE.

C.M.P. : Grija că nu eşti suficient de bun.

N.M.G. : Mă bucur de propria mea viaţă. Sunt perfect exact aşa cum sunt. Mă iubesc şi mă aprob.

PROBLEME GLANDULARE.

C.M.P. : Proastă distribuţie a ideilor primite şi transmise. Ascunderea sinelui.

N.M.G. : Am toate ideile și activitățile de care am nevoie ghidate Divin. Sunt perfect aşa cum sunt. Mă iubesc şi mă accept în totalitate.

GLANDA PITUITARĂ (hipofiză).

C.M.P. : Gânduri distorsionate, incorecte.

N.M.G. : Mintea şi corpul meu sunt într-un echilibru perfect. Îmi supervizez gândurile.

GLANDA TIROIDĂ.

C.M.P. : Umilire. “Nu voi face niciodată ceea ce doresc să fac. Când va veni şi rândul meu ?”

N.M.G. : Merg dincolo de vechile limitări şi acum îmi permit să mă exprim liber şi creativ.

GASTRITĂ.

C.M.P. : Incertitudini. Nesiguranţă îndelungată. O senzaţie terifiantă de infern.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă accept. Las viaţa să-mi călăuzească paşii.

GUȘĂ.

C.M.P. : Ură pentru suferinţele îndurate. Sentimentul zădărniciei în viaţă. Neîmplinire.

N.M.G. : Sunt puterea şi autoritatea în viaţa mea. Sunt liber să fiu eu însumi.

GUTĂ.

C.M.P. : Nevoia de a domina. Nerăbdare. Mânie.

N.M.G. : Sunt în siguranţă. Sunt plin de iubire şi în pace cu mine însumi şi cu toţi ceilalţi.

GONOREE.

C.M.P. : Nevoia de pedeapsa pentru faptul de a fi o persoană rea.

N.M.G. : Îmi iubesc corpul. Îmi iubesc sexualitatea. Mă iubesc pe mine însumi şi sunt fericit.

GRIPĂ.

C.M.P. : Frică. Credinţa în date statistice. Idei preconcepute.

N.M.G. : Mă aflu departe de orice concepţie şi superstiţii de grup, de idei preconcepute auzite sau moştenite. Sunt eliberat de orice tensiune, inflamaţii, influenţe şi manipulări. Sunt eu însumi în pace.

GLEZNE(afecţiuni legate de glezne).

C.M.P. : Rigiditate, vinovăţie. Incapacitate de a primi plăcere.

N.M.G. : Merit să găsesc bucuria vieţii. Accept toate plăcerile pe care viaţa mi le oferă.

AFECTIUNI ALE GURII.

C.M.P. : Minte închisă. Incapacitate de a primi idei noi. Concepte statute vechi.

N.M.G. : Întâmpin şi primesc cu bucurie şi iubire noi idei şi concepte pe care le asimilez cu uşurinţă. Mă hrănesc cu iubire şi bucurie pe mine însumi.

GENUNCHI(afecţiuni).

C.M.P. : Ego-ul este încăpăţânat, îndărătnic, dificil. Mândrie. Incapacitate de a se apleca, de a fi flexibil. Nu doreşte să cedeze, să renunţe.

N.M.G. : Iertare, înţelegere, compasiune – asta nutresc. Mă mlădiez, devin flexibil şi curg, plutesc cu uşurinţă. Totul este perfect.

 

Boli cu litera ” H ”

 

HERNIE DE DISC.

C.M.P. : Indecizie. Oscilație prelungită. Senzatie ca viata a devenit de nesuportat.

N.M.G. : Viata imi sprijină toate gandurile, de aceea mă iubesc și mă accept și totul e bine.

HALENĂ

C.M.P. : Atitudini mizerabile, putrede. Gânduri murdare şi respingătoare. Bârfe ruşinoase şi josnice. Mânie şi gânduri de răzbunare.

N.M.G. : Mă exprim şi vorbesc doar cu iubire şi tandreţe. Mă eliberez cu iubire de tot trecutul. Inspir şi expir numai iubire.

HEPATITĂ.

C.M.P. : Rezistenţă la schimbare. Teamă. Manie. Ură.

N.M.G. : Mintea mea este curăţată (purificată) şi liberă. Părăsesc trecutul şi mă îndrept către nou. Totul este bine.

HEMOROIZI.

C.M.P. : Teamă. Furie pentru trecut. Împovărare.

N.M.G. : Mă eliberez de tot ce nu este iubire. Există timp şi spaţiu pentru tot ceea ce vreau să fac.

HERNIE.

C.M.P. : Rupere a relaţiilor. Tensiune, încordare, greutăţi, expresie creativă incorectă.

N.M.G. : Mintea mea este blândă şi armonioasă. Mă iubesc şi mă aprob. Sunt liber să fiu eu însumi.

HERPES LABIAL.

C.M.P. : Cuvinte purulente mâniate şi teamă de a le exprima.

N.M.G. : Creez numai experienţe paşnice pentru că mă iubesc. Totul este bine.

HERPES GENITAL.

C.M.P. : Convingere în vinovăţia sexuală şi nevoia de pedepsire. Ruşine publică. Credinţă într-un Dumnezeu care pedepseşte. Respingerea genitală.

N.M.G. : Credinţa mea este că Dumnezeu mă sprijină. Mă bucur de sexualitatea mea în corpul meu. Sunt minunat.

HERPES SIMPLEX.

C.M.P. : Cuvinte amare ce au rămas nepronuntate.

N.M.G. : Gândesc şi pronunţ numai cuvinte de iubire. Sunt în pace şi armonie cu viaţa.

HIRSUTISM.

C.M.P. : Mânie care este acoperită. Pătura folosită este, de obicei, teama. Dorinţa de a învinovăţi este, adesea, o lipsă a dorinţei de a se hrăni.

N.M.G. : Sunt un părinte iubitor cu mine însumi. Mă acopăr cu iubire şi aprobare. Este bine pentru mine să fiu cine sunt.

HIPERACTIVITATE.

C.M.P. : Teamă. Te simţi sub presiune şi înnebunit.

N.M.G. : Sunt în siguranţă. Toată presiunea se dizolvă. Sunt suficient de bun.

HIPERTIROIDISM.

C.M.P. : Dezamăgire extremă de a nu fi în stare să faci ceea ce vrei să faci, adesea, satisfacandu-i pe alţii, nu pe tine.

N.M.G. : Îmi folosesc puterea în scopuri adecvate. Iau propriile mele decizii. Mă realizez eu însumi.

HIPERVENTILAȚIE.

C.M.P. : Teamă. Rezistenţă la schimbare. Neâncredere în viaţă.

N.M.G. : Sunt în siguranţă oriunde în Univers. Mă iubesc şi mă încred în procesul vieţii.

HIPOGLICEMIE.

C.M.P. : Supraabsorbit de greutăţile vieţii. “Care-i rostul ?”

N.M.G. : Aleg acum ca viaţa mea să fie uşoară şi plină de bucurie.

HIPOTIROIDIE.

C.M.P. : Renunţare. Te simţi fără speranţă. Înţepenire.

N.M.G. : Creez o viaţă nouă cu noi reguli care să mă susţină.

HRANĂ OTRĂVITĂ.

C.M.P. : Permiţi altora să-ţi preia controlul. Senzaţia de neajutorare. Neputinţă.

N.M.G. : Am puterea, tăria, curajul şi îndemânarea de a digera tot ce apare în drumul meu.

HIPERTENSIUNE.

C.M.P. : Vechi probleme emoţionale încă nerezolvate.

N.M.G. : Cu bucurie, mă desprind de trecut, cu toate urmările lui. Sunt în linişte şi pace deplină.

HIPOTENSIUNE.

C.M.P. : Lipsa de iubire în copilărie. Renunţare. “La ce bun? Oricum nu mai vreau nimic”.

N.M.G. : Acum, aleg să trăiesc în sfera bucuriei, a clipei prezente. Viaţa mea e o continuă sărbătoare, plină de fericire.

BOALA HODGKIN.

C.M.P. : Vină, critică, şi frică teribilă că nu eşti suficient de bun. O întrecere nebunească în a-ţi dovedi ţie însuţi, simultan cu pierdera bucuriei vieţii în această cursa infernală, că nu eşti bun, până când sângele nu mai poate sprijini fiinţa.

N.M.G. : Sunt pe deplin fericit să fiu eu însumi. Sunt suficient de bun exact aşa cum sunt. Mă iubesc şi mă accept până în adâncul fiinţei. Sunt însăşi expresia bucuriei şi ea mă ridică. Divinitatea mă susţine. Sunt în pace.

Va continua…

Acest articol a fost publicat în Multiversuri spirituale și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

