FIZICA CUANTICĂ ŞI  “ LEGEA REZONANŢEI “. (17).

 

 

1

Boli cu litera  ” D ”.

 

C.M.P. = cauza mentală a problemei       

 N.M.G. = noul model de gândire

DEGETE (afecţiuni).

C.M.P. : Nearmonizare cu detaliile vieţii.

N.M.G. : Sunt în deplină pace cu toate detaliile vieţii.

– Degetul mare

C.M.P. : Probleme cu intelectul şi grijă.

N.M.G. : Mintea mea este în pace. Sunt în siguranţă.

– Degetul arătător

C.M.P. : Probleme cu egoul şi frică.

N.M.G. : Mă aflu într-o deplină siguranţă. Sunt în pace.

– Degetul mijlociu

C.M.P. : Probleme cu furia şi sexualitatea.

N.M.G. : Mă simt bine cu propria sexualitate. Sunt în pace.

– Degetul inelar

C.M.P. : Necazuri şi probleme cu mariajul sau diverse legături.

N.M.G. : Sunt într-o iubire plină de pace.

– Degetul mic

C.M.P. : Probleme cu familia şi prefăcătoria.

N.M.G. : Sunt eu însumi cu familia vieţii. Mintea mea este în pace. Sunt în siguranţă.

Degete artritice

C.M.P. : Dorinţa de pedepsire. Culpabilizări. Senzaţia de victima

N.M.G. : Privesc şi înţeleg cu iubire. Îmi ofer întreagă experienţă Luminii şi Iubirii.

Degete de la picioare

C.M.P. : Probleme cu micile detalii din viitor.

N.M.G. : Toate detaliile au grijă de mine.

DURERI.

C.M.P. : Tânjire după iubire, dorinţa de a fi îmbrăţişat, păstrat.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă accept din adâncul fiinţei mele. Am grijă de mine şi sunt în siguranţă.

DURERI DE CAP.

C.M.P. : Nerecunoaşterea propriei fiinţe. Autocriticism. Frică.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă accept. Mă văd aşa cum sunt întradevăr şi tot ce fac privesc cu bucurie. Sunt în deplină siguranţă. Sunt în pace.

DURERE (fizică).

C.M.P. : Vină. Vină îndepărtată care îşi cere pedepsirea şi răzbunarea.

N.M.G. : Renunţ cu iubire la trecut. Totul înseamnă libertate şi eu însumi sunt liber. Acum totul este bine în inima mea.

DURERI (osoase, vertebrale).

C.M.P. : Furie neexprimată, sedimentată.

N.M.G. : Îmi exprim emoţiile cu bucurie într-un mod pozitiv.

DIABET.

C.M.P. : Tânjind după ceea ce ar fi putut să aibă sau să fie. Nevoia exagerată de a controla totul. Regrete adânci. “Nimic dulce nu a rămas”.

N.M.G. : Acest moment este plin de bucurie. Acum aleg să experimentez şi să gust partea dulce a vieţii.

 DEMENȚĂ.

C.M.P. : Refuzul de “a cădea la pace” cu lumea aşa cum este ea. Furie şi lipsa de speranţă.

N.M.G. : Mă aflu în locul meu perfect.

DEPRESIE.

C.M.P. : Simţi furie deşi nu ai dreptate. Lipsa de speranţă. Disperare. Dezamăgire.

N.M.G. : Mă aflu departe de limitările şi fricile oamenilor. Îmi trăiesc propria viaţă cu bucurie  plină de vitalitate şi lumina.

DIAREE.

C.M.P. : Teamă. Respingere. Fugă. Renunţare.

N.M.G. : Hrănirea mea, asimilarea şi eliminarea sunt într-o ordine perfectă. Sunt în pace şi în echilibru perfect cu viaţa însăşi.

DIZENTERIE.

C.M.P. : Frică şi furie intensă.

N.M.G. : În mintea mea creez o stare de pace adâncă, iar corpul meu oglindeşte acest lucru.

DIZENTERIE AMOEBIANĂ.

C.M.P. : Credinţă că “ei” sunt gata să te prindă.

N.M.G. : Sunt singura putere şi autoritate din viaţa mea.

DIZENTERIE BACILARĂ.

C.M.P. : Opresiune şi lipsă de speranţă, disperare.

N.M.G. : Sunt plin de viaţă, de bucurie de a trăi şi plin de energie.

DISMENOREE.

C.M.P. : Furie faţă de propria persoană. Ură, antipatie faţă de corp sau faţă de femei.

N.M.G. : Îmi iubesc corpul. Mă iubesc pe mine însămi. Îmi iubesc toate ciclurile. Totul este în ordine.

DURERI DENTARE.

C.M.P. : Oscilări şi decizii îndelung amânate. Incapacitate de a selecta ideile pentru analiză şi decizie.

N.M.G. : Deciziile mele sunt bazate pe principiul adevărului şi sunt protejat ştiind că doar acţiunile corecte îşi găsesc locul în viaţa mea.

MĂSELE DE MINTE SFĂRÂMATE.

C.M.P. : Nepermiterea spaţiului de gândire să creeze o nouă fundaţie.

N.M.G. : Îmi deschid conştiinţa către o viaţă în plină evoluţie. Există spaţiu suficient pentru a mă dezvoltă şi a mă schimbă.

 

 Boli cu litera E

ECHIMOZE.

C.M.P. : Mici ciocniri în viaţă. Autopedepsire.

N.M.G. : Mă iubesc şi-mi sunt drag. Sunt bun şi gentil cu mine. Totul este bine.

ENUREZIS.

C.M.P. : Frică de un părinte, în special de tată.

N.M.G. : Acest copil este privit cu iubire, compasiune şi înţelegere. Totul este bine.

ECHILIBRU (pierderea sa).

C.M.P. : Gândire împrăştiată. Necentrare.

N.M.G. : Mă centrez în siguranţă şi accept perfecţiunea vieţii mele. Totul este bine.

ECZEMĂ.

C.M.P. : Erupţii mentale. Antagonisme.

N.M.G. : Armonia şi pacea, dragostea şi bucuria mă înconjoară şi rămân cu mine. Sunt în siguranţă.

EMFIZEM (pulmonar).

C.M.P. : Teamă de a accepta viaţa. Nu merită să trăieşti.

N.M.G. : Este dreptul meu din naştere să trăiesc din plin şi în libertate. Iubesc viaţa. Mă iubesc pe mine.

EPILEPSIE.

C.M.P. : Mania persecuţiei. Respingerea vieţii. Sentimentul unui mare efort. Auto-violenţă.

N.M.G. : Aleg să văd viaţa eternă plină de bucurie. Sunt etern, bucuros şi în pace.

EDEM.

C.M.P. : De ce sau de cine nu te poţi desprinde ? Ce îţi este teamă să pierzi ?

N.M.G. : De bună voie mă eliberez de trecut. Este bine pentru mine să-l uit. Sunt liber acum.

ENDOMETROZĂ.

C.M.P. : Insecuritate, dezamăgire şi frustrare. Înlocuirea iubirii de sine cu substituenţi învinuitori.

N.M.G. : Sunt puternică şi dorită. Este minunat să fii femeie. Mă iubesc şi sunt împlinită.

ENTORSE.

C.M.P. : Mânie şi rezistenţă. Nu doreşti să te mişti în anumite sectoare ale vieţii.

N.M.G. : Am încredere că viaţa mă conduce spre binele meu. Sunt împăcat.

EXCRESCENȚE.

C.M.P. : Hrănirea unor vechi dureri. Întreţinerea resentimentelor.

N.M.G. : Iert uşor. Mă iubesc în totalitate şi îmi port de grijă. Sunt mulţumit.

 

Boli cu litera F

FAȚĂ (orice afecţiune legată de faţă).

C.M.P. : Ceea ce arătăm lumii.

N.M.G. : Este bine să fiu eu. Exprim ceea ce sunt.

FEBRA DE FÂN.

C.M.P. : Congestie emoţională. Vină. Credinţă în persecuţie.

N.M.G. : Sunt una cu viaţa. Sunt în siguranţă tot timpul.

FESE-ȘEZUT.

C.M.P. : Reprimarea puterii.

N.M.G. : Îmi folosesc puterea înţelept. Sunt puternic. Sunt în siguranţă. Totul este bine.

FAȚĂ CĂZUTĂ.

C.M.P. : Faţa căzută vine de la gânduri căzute ale minţii. Resentiment contra vieţii.

N.M.G. : Îmi exprim bucuria de a trăi şi îmi permit să mă bucur total de fiecare moment al vieţii. Iubire şi bucurie. Trecutul este iertat şi uitat. Sunt liber în acest moment.

FEBRA.

C.M.P. : Mânie înteţită. Ardere.

N.M.G. : Sunt o expresie calmă, liniştită a păcii, iubirii şi vieţii.

FIBROZĂ CHISTICĂ.

C.M.P. : O credinţă intima înrădăcinată că viaţă nu lucrează de partea ta: “Săraca de mine”.

N.M.G. : Viaţa mă iubeşte şi eu iubesc viaţa. Accept să primesc toată abundenţa, libertatea, bucuria vieţii.

FICAT(afecţiuni).

C.M.P. : Supărări şi emoţii primitive. Mânie.

N.M.G. : Caut iubirea, pacea şi bucuria şi le găsesc pretutindeni.

FLATULENȚĂ.

C.M.P. : Înţepenire. Frică. Idei nedigerate.

N.M.G. : Mă destind şi las viaţa să curgă prin mine cu uşurinţă. Sunt în siguranţă.

FLEBITĂ.

C.M.P. : Manie şi frustrare. Învinuind pe alţii pentru limitările şi lipsa bucuriei în viaţă.

N.M.G. : Bucuria curge acum liberă în interiorul meu şi sunt împăcat cu viaţa.

FRIGIDITATE.

C.M.P. : Teamă. Negarea plăcerii. Credinţa că sexul este rău. Parteneri insensibili. Teamă de tată.

N.M.G. : Este bine pentru mine să mă bucur de corpul meu. Mă bucur că sunt femeie.

FURUNCUL.

C.M.P. : Mânie. Fierberea otrăvitoare a gândurilor la adresa nedreptăţilor personale.

N.M.G. : Mă eliberez de trecut şi îmi acord timp pentru a-mi vindeca fiecare parte a vieţii. Exprim iubire şi bucurie şi sunt în pace.

Va continua…

Acest articol a fost publicat în Multiversuri spirituale și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

