FIZICĂ CUANTICĂ ŞI  “ LEGEA REZONANŢEI “. (16).

 

7

Boli cu litera B

C.M.P. = cauza mentală a problemei         N.M.G. = noul model de gândire

 

BRAŢE  (afecţiuni) .

C.M.P. : Incapacitatea şi inabilitatea de a îmbrăţişa experienţele vieţii.

N.M.G. : Îmi îmbrăţişez experienţele vieţii cu iubire, cu uşurinţă şi cu bucurie.

BOALA  BRIGHT.

C.M.P. : Trăieşti sentimentul de copil care nu face nimic corect şi nu este suficient de bun.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob. Îmi pasă de mine. Sunt mereu total adecvat.

BĂŞICUŢE PE PIELE.

C.M.P. : Rezistenţă. Lipsa protecţiei emoţionale.

N.M.G. : Curg uşor odată cu viaţa şi cu fiecare nouă experienţă. Totul este bine.

BRONŞITĂ.

C.M.P. : Mediu familial inflamat. Argumente şi ţipete. Foarte rar, linişte.

N.M.G. : Declar pace şi armonie cu mine şi în jurul meu. Totul este bine.

BULIMIE.

C.M.P. : Teroare fără speranţa. O purgare frenetică a urii de sine.

N.M.G. : Sunt iubit, hrănit şi sprijinit de viaţă însăşi. Este bine că trăiesc.

BURSITE.

C.M.P. : Manie reprimată. Dorinţa de a lovi pe cineva.

N.M.G. : Iubirea relaxează şi eliberează tot ce nu se armonizează cu sinele meu.

BOLILE COPILĂRIEI.

C.M.P. : Credinţă în concepte sociale şi legi false. Comportament copilăros al adulţilor în jurul copiilor.

N.M.G. : Acest copil este protejat de Divinitate şi înconjurat cu dragoste. Noi cerem imunitate mentală.

BOLI CRONICE.

C.M.P. : Refuz de a schimba. Teamă de viitor. Nesiguranţă.

N.M.G. : Doresc să mă schimb şi să mă dezvolt (să evoluez).

BOALĂ HUNTINGTON.

C.M.P. : Resentiment pentru că nu eşti capabil să-i schimbi pe alţii. Lipsa de speranţă.

N.M.G. : Eliberez tot controlul Universului. Sunt în pace cu mine şi cu viaţa.

BOLI PSIHICE.

C.M.P. : Fuga de familie. Separare, violenţă față de viaţă.

N.M.G. : Această minte îşi cunoaşte adevărată identitate şi este un punct de creaţie Divină a propriei manifestări.

BOALA PAGET.

C.M.P. : Simţi că nu mai există fundaţie pe care să construieşti şi nimănui nu-i pasă.

N.M.G. : Ştiu că viaţa mă sprijină dezinteresat şi glorios. Viaţa mă iubeşte. Vieţii îi pasă de mine.

BÂLBÂIALA.

C.M.P. : Insecuritate. Neputinţa exprimării eului. Nu i se permite să plângă.

N.M.G. : Sunt liber să vorbesc pentru mine. Sunt sigur în exprimarea mea. Comunic doar prin iubire.

BOLI VENERICE.

C.M.P. : Vină sexuală. Nevoia de pedeapsa. Credinţă că organele genitale sunt murdare şi păcătoase. Abuz faţă de alte persoane.

N.M.G. : Cu iubire şi bucurie îmi accept sexualitatea şi exprimarea să. Accept numai gândurile care mă sprijină şi mă fac să mă simt bine.

BĂTĂTURI.

C.M.P. : Zone densificate ale grijilor. Încăpăţânare în a te agaţa de durerile trecutului.

N.M.G. : Mă mişc înainte, eliberat de trecut. Sunt în siguranţă. Sunt liber.

 

Boli cu litera  ” C ”.

 

 COMEDOANE  (puncte negre).

C.M.P. : Mici izbucniri de manie.

N.M.G. : Sunt calm şi senin în gândurile mele.

CRAMPE ABDOMINALE.

C.M.P. : Teamă. Proces stopat în evoluţia vieţii.

N.M.G. : Am încredere în procesul vieţii. Sunt în siguranţă.

CHELIE.

C.M.P. : Teamă. Tensiune. Încercarea de a controla totul. Neîncredre în procesul vieţii.

N.M.G. : Sunt în siguranţă. Mă iubesc şi mă aprob. Am încredere în viaţă.

CHERATITĂ.

C.M.P. : Furie extremă, devastatoare, terifiantă. Dorinţa nebună de a lovi sau de a distruge pe oricine şi orice din cale.

N.M.G. : Permit iubirii din adâncul inimii mele să vindece absolut tot ceea ce văd. Aleg pacea. Totul este bine în lumea mea.

CATARACTĂ.

C.M.P. : Incapacitate de a vedea înainte cu bucurie.

N.M.G. : Viaţa este eternă şi plină de bucurie.

CONGESTIE CEREBRALĂ.

C.M.P. : Respingera vieţii. Renunţare. Încăpăţânare.”Mai bine mor decât să mă schimb”.

N.M.G. : Viaţa se schimbă, iar eu integrez noul cu uşurinţă. Accept viaţa : trecut, prezent şi viitor.

CREIER (afecţiuni) .

C.M.P. : Tabloul de siguranţă, computerul organismului este în dezordine.

N.M.G. : Sunt operatorul iubitor al minţii mele.

CANCER.

C.M.P. : Rană adâncă. Resentiment stagnat de multă vreme. Durere sau secret adânc ce mănâncă din viaţă sau din eu, creând ura. “Care este rostul ?”

N.M.G. : Iert şi eliberez trecutul cu iubire. Aleg să-mi umplu lumea cu bucurie şi mă aprob.

CANDIDA

C.M.P. : Te simţi păgubit. O grămadă de frustrări şi supărări. Pretenţios şi fără încredere în relaţii.

N.M.G. : Îmi permit să fiu tot ce pot să fiu şi merit ce-i mai bun în viaţă.

CELULITA.

C.M.P. : Manie depozitată şi pedeapsa a vieţii, a eului.

N.M.G. : Îi iert pe ceilalţi. Mă iert şi pe mine. Sunt liber să mă bucur şi să iubesc viaţă.

COLESTEROL.

C.M.P. : Obturarea canalelor bucuriei. Teamă de a acceptă bucuria.

N.M.G. : Aleg să iubesc viaţă. Canalele mele sunt larg deschise. Este atât de bine să primeşti bucuria.

CIRCULAŢIE.

C.M.P. : Incapacitatea de a simți şi exprima emoţiile într-un mod pozitiv (de exemplu: bucuria).

N.M.G. : Sunt liber să circul iubirea şi bucuria în orice parte a vieţii mele. Iubesc viaţa.

COLICI (la copii).

C.M.P. : Iritație mentală, nerăbdare, enervare datorită mediului.

N.M.G. : Acest copil răspunde la iubire şi la gânduri de iubire. Totul este în pace.

COLITĂ.

C.M.P. : Insecuritate. Mediu înconjurător supraexigent. Sentiment de opresiune şi înfrângere. Mare nevoie de afecţiune.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob. Îmi creez propria bucurie. Vreau să fiu un câştigător în viaţă. Sunt parte a ritmului perfect de curgere a vieţii.

CONJUNCTIVITĂ.

C.M.P. : Manie şi frustrare referitoare la ceea ce cauţi în viaţă.

N.M.G. : Văd totul cu ochi de iubire. Există această soluţie armonioasă şi eu o accept acum.

CONSTIPAŢIE.

C.M.P. : Refuzul de a te elibera de vechile idei. Fixarea în trecut. Uneori jigniri, insulte, zgârcenie.

N.M.G. : De îndată ce mă eliberez de trecut, soseşte un val nou, proaspăt şi vital. Permit vieţii să curgă prin mine.

CTAMPE.

C.M.P. : Tensiune. Teamă. Înfricoşare. Reţinere.

N.M.G. : Mă relaxez şi permit minţii mele să fie în pace.

CRUSHING-SINDROM.

C.M.P. : Dezechilibru mental. Idei distrugătoare. Sentimentul de a fi dominat.

N.M.G. : Cu iubire îmi menţin mintea şi corpul în echilibru. Acum eu aleg gândurile care mă fac să mă simt bine.

CHISTURI.

C.M.P. : Fuga de vechile emoţii dureroase. Alimentare de dureri. O creştere falsă, greşită.

N.M.G. : Amintirile mele sunt frumoase pentru că eu vreau să le fac aşa. Mă iubesc.

FIBROZĂ CHISTICĂ.

C.M.P. : Convingerea că viaţa nu va merge pentru tine. “Biata de mine…”

N.M.G. : Viaţa mă iubeşte şi eu iubesc viaţa. Accept să primesc toată abundenţa, libertatea şi bucuria vieţii.

COT (afecţiuni).

C.M.P. : Schimbări de direcţie şi neacceptarea experienţelor noi.

N.M.G. : Trec cu uşurinţă prin noi experienţe, noi direcţii şi noi schimbări.

COLELITIAZĂ  (litiază biliară).

C.M.P. : Amărăciune. Gânduri dure. Condamnare. Mândrie.

N.M.G. : Eliberez cu bucurie trecutul. Viaţa este dulce şi aşa sunt şi eu.

CEFALEE

 

C.M.P. : Invalidarea sinelui. Criticarea sinelui. Teamă.

N.M.G. : Mă iubesc şi mă aprob. Mă văd pe mine şi tot ceea ce fac cu iubire. Sunt în siguranţă.

COŞURI.

C.M.P. : Mici izbucniri de mânie în exterior. Ascunderea urâţeniei.

N.M.G. : Gândurile mele sunt calme şi eu sunt senin. Mă accept că fiind frumos şi iubit.

CANAL DENTAR.

C.M.P. : Nu mai poate musca nimic. Rădăcina credinţei a fost distrusă.

N.M.G. : Creez fundaţii solide pentru mine şi viaţa mea. Aleg că credinţele mele să mă sprijine cu bucurie.

COLITĂ SPASTICĂ.

C.M.P. : Teamă de înfrângere. Nesiguranţă.

N.M.G. : Trăiesc cu bucurie. Viaţa mă ajută întotdeauna. Totul este bine.

COMĂ.

C.M.P. : Teamă. Fugind de ceva sau de cineva.

N.M.G. : Noi te înconjurăm cu dragoste şi siguranţă. Îţi creăm un spaţiu pentru vindecare. Tu eşti iubire.

CANGRENE.

C.M.P. : Morbiditate intelectuală. Pierdera bucuriei datorită gândurilor otrăvite.

N.M.G. : Acum aleg gânduri armonioase şi las bucuria să curgă liber spre mine.

Va continua…

 

Acest articol a fost publicat în Multiversuri spirituale și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la FIZICĂ CUANTICĂ ŞI  “ LEGEA REZONANŢEI “. (16).

  1. smaranda64 zice:

    Și pentru că o dată la patru ani este ziua ta, profit de această ocazie rară să-ți doresc din toată inima: Mulți ani fericiți cu bucurie și sănătate.
    Cu drag
    Smaranda

  2. La mulți ani!!! Ce dată specială ai! Așa se explică modul tău deosebit de a fi.
    Fericire, inspirație, tot ce-ți dorești! 🙂

  3. Ele zice:

    La multi ani fericit! … cati ani reali?, ca parca..prea multi imi dau la calcule, si cred ca ar trebui sa zic, dumneavoastra?

Lasă un răspuns

