BINE VĂ REGĂSESC. (Notă explicativă)

 

Sunteţi bine? Nu mă îndoiesc că sunteţi astfel. Mulţumesc, asemenea şi eu.

În cca. un an şi jumătate de când funcţionează acest blog, acest indem de a vă regăsi “naturelul simţitor” la ţară nu ştiu câţi l-au urmat, dar în ceea ce mă priveşte am publicat cu cerbicie articole la două, trei zile. Chiar atunci când treburile gospodăriei s-au aglomerat, am găsit întotdeauna răgazul necesar de a relaţiona pe net.

Iată că acum revin după o totală inactivitate pe net de vreo două luni. N-am mai intrat pe net nici pentru a citi, nici pentru a scrie. Pur şi simplu a fost o relaxare, o pauză, care așa cum a apărut, aşa a trecut. Dar cum nimic nu este întâmplător, acest fapt s-a petrecut tocmai atunci când scriam despre inflaţia de comunicare versus solitudinea… Fără să-mi propun a apărut această situaţie în care am dispărut de pe net pur și simplu.

Cei care îmi urmăresc blogul poate(?!) că s-au săturat să tot fie bombardaţi de relatările şi comentările mele asupra unor realităţi … mai puţin convenabile multora. Pe de altă parte recunosc că nu consimt să edulcorez o realitate greşit interpretată (după părerea mea).

Sper să fiu înţeles de cei cu care rezonez şi care nu au înţeles până acum dispariţia mea de pe net, fără nici o explicaţie. Pur şi simplu s-a petrecut, asta este, un respiro ce poate fi bine-venit(?!) pentru toată lumea, iar acum mă bucur să va regăsesc.

Cu siguranţă că după această pauză acum suntem mai flamanzi unii de alţii, cu toate că nu proba timpului este acea care ne poate confirma sau infirma empatiile, nevoia de a ne regăsi.

Încă o dată…bine vă regăsesc… şi pe mâine.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la BINE VĂ REGĂSESC. (Notă explicativă)

  1. smaranda64 zice:

    M-am temut că te-or „debranșat” consătenii pentru că au avut iarăși nevoie de cablurile de internet. 🙂

  2. Irina zice:

    Un răgaz de acest fel e mereu bine venit, ca un restart din poziţia pe care sufletul şi conştiinţa se află în echilibru perfect.
    Deci, spor la scris, fiecare are ceva-ul său de spus.

  3. psi zice:

    încetează cu negațiile.
    bun revenit din… solitudine. 🙂

    • calinakimu zice:

      Care negatii? Da-ul si nu-ul sunt cele doua fețe ale aceleias monede…Nu te conforma credințelor despre pozitiv si negativ…Energia este aceiaș…

      • psi zice:

        relativ, relativ… negațiile sunt uși care închid.
        am încercat experiența scrisului fără negații și să știi că mi-a plăcut. 🙂
        stai că citeam celălalt articol.

      • calinakimu zice:

        Nu cred in relativ…Relativitatea este fuga de raspundere..
        Se spune ca Itic era mai sarac la minte, in schimb Strul era tare ager…Intr-una din zile vine Itic la Strul si-l roaga.
        _Mai Strul, tu esti tare distept…Spune-mi si mie ce inseamna relativ?
        Strul se gandeste putin si-i spune.
        _Mai Itic, este complicat, nu stiu daca ma vei intelege?!
        _Inceaca, spuse Itic rugator.
        _Bine, mai Itic, fii atent. Imagineaza-ti ca tu iti bagi nasul in fund la mine…
        _Da di ce sa-mi bag nasul in fundul tau? Spuse Itic cu parapon…
        _Mai Itic, stai asa, nu sari, eu am spus sa-ti imaginezi…Fii atent, acum amandoi avem un nas in fund…dar eu stau relativ mai bine… Ai priceput?

      • psi zice:

        :)))))) ok, ai dreptate.

      • calinakimu zice:

        Nu stiu daca dreptatea mea este universala, dar imi reprezinta felul de a fi.

  4. Cornelia zice:

    Bine ai revenit, Calin, multumesc pentru articol.

Lasă un răspuns

