„5” exerciţii, atitudini, posturi tibetane…”miraculoase”…

5_Tibetan_Rights_2_659227676

În viaţă sunt evenimente, nu “întâmplări”,  ce-ţi schimbă în permanenţă traiectoria, acest fapt petrecându-se în stare de conştienţă sau nu…Dacă este în stare de conştienţă, cu atât mai bine.

Tot ceea ce se petrece este urmarea modului cum acţionăm/reacţionăm la provocările existenţei. Aceste actii/ reacţii sunt definitorii în vederea creării aşa zisului “destin”, destin al veşnicului prezent…

După cum am mai explicat în această rubrica : “Calea mea”…îmi voi expune unele dintre aceste experienţe, evenimente definitorii, care reprezintă borne, trepte ale unui drum nesfârşit…

Astfel, am descoperit pe net cele 5 exerciţii (atitudini, posturi) tibetane de activare a chakre-lor. O prietena mi le-a trimis pe mess. Nu voi  insista asupra celor 7 chakre principale, acele vortexuri de intrare/ieşire energetică(totul este energie), de interacţie cu Universul. Cine este interesat o poate face cu uşurinţă existând o mulţime de informaţii atât pe net, cât şi într-o bogată literatură de specialitate.

Eu practic exerciţii, impropriu spus “exerciţii”, de yoga încă din tinereţe, la început după ”ureche”, apoi organizat şi în cele din urmă cu “sinele” propriu. Posturile reprezintă mai mult o filosofie de viaţă, un mod de armonizare cu Întregul, de cunoaştere interioară/exterioară integrală…Aceste exerciţii le-am mai practicat în mod izolat, dar de data aceasta ele sunt “la pachet” în nr. de 5 ex. ce trebuie executate în permanenţă, zilnic, devenind un “modus vivendi”

Nu mi-aşi fi permis să recomand nimănui ceea ce nu am verificat mai întâi pe mine. Acum pot spune fără nici o reţinere : aceste ex. practicate zilnic vă vor energetiza în mod substanţial, dacă vreţi…”miraculos”(cu toate că de fapt…totul este miracol). Tonusul dv. va cunoaşte o creştere “calitativă” cu efecte benefice imprevizibile, în funcţie de “starea” fiecăruia, de unde pleacă. Aceste exerciţii le-am recomandat şi altora, iar aceştia mi-au confirmat aceste constatări.

Atenţie ! Pentru început pot apărea unele mici neplăceri. Desfundarea, activarea chakre-lor poate provoca la început greaţă, disconfort. Dacă este aşa…NU cedaţi, nu renunţaţi. Reduceţi nr. exercitilor astfel : începeţi cu 5 ex. din fiecare timp de o săptămâna, apoi măriti la 10, apoi la 15 şi în fine la 21 cât este numărul total de repetări la o şedinţa. Practic, într-o luna de zile veţi fi cu ele la zi.

Dacă sunteţi circumspecţi sau doriţi şi alte lămuriri, intraţi pe net şi accesaţi aceste exerciţii. Acolo veţi vedea tot felul de moduri, de interpretări ale acestora. Unii le fac repede, gimnastic, alţii încet, cu calm, cu grijă. NU va lăsaţi influenţaţi nici de unii, nici  de alţii. Executaţi exerciţiile ca să vă facă plăcere, să vă simţiţi confortabil. Dv. aveţi propriul “ritm”, respectaţi-l, lăsaţi ca exercitile, repetările să se manifeste de la sine, să “ceară” ele singure ritmul, intensitatea acestora. Aici nu este vorba de vreo performanţă, sau de vrun concurs…este un mod CORECT de a trăi în armonie.

SUCCES !!!

Dati click :

http://www.topfitness.ro/exercitii-antrenament/exercitii-tibetane/

Dacă in urma ex.  reprezentantele sexului frumos nu vor arata  ca blonda din pozele de la începutul articolului, nu trebuie să se ingrijoreze… Oricum arată la fel, daca nu chiar mai bine pentru cei ce apreciază si  stiu ca frumuseţea nu este o poza,  este reală, tandră si iubitoare… ca aceea de lângă ei…

5 ex

Acest articol a fost publicat în Calea mea și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la „5” exerciţii, atitudini, posturi tibetane…”miraculoase”…

  1. Mulțumesc pentru postare. Mă inspiră.

    • calinakimu zice:

      Nu-mi multumi…Tu te-ai nascut „inspirat”, iar inspiratia ta este AUTENTICA, nu o facatura oportunista si asta este foarte important si nu poate ramane neobservata…chiar de catre cei care sunt inregimentati, limitati, prinsi de „nas”. Stilul tau aparent „permisiv” se insinueaza in mintile acestora cu o mai mare usurinta decat o face modul meu mai „direct” de adresare. Este minunat ca este asa…Fiind atat de deosebiti, ca forma de adresare…nu „scapa” nimeni…

  2. xaeus zice:

    Documentul din link nu mai este disponibil.

  3. calinakimu zice:

    Da…am văzut si eu. Voi reface…

Lasă un răspuns

